Anmälan till tävlingar
Inbjudningar till tävlingar publiceras på kretsens hemsida, http://www.skyttekretsen.se/ under ”Inbjudningar”. Inbjudan innehåller detaljerad information om tävlingen, vilka vapengrupper som tävlingen är öppen för, var den händer osv.
För att få en enkel överblick finns en skyttekalender på Google som ni hittar här: https://goo.gl/dZr5Wg I de fall det har gått ut en inbjudan finns den länkad i tävlingens kalenderpost.
Vill ni ha kalendern i er telefon eller annat kalenderprogram kan ni använda den här länken: https://goo.gl/I4Ruk8 Öppnar ni den i telefonen kommer den troligtvis att fråga direkt om ni vill lägga till kalendern.
Hur ni anmäler er
Maila till (mikael.gunnarsson@gripenpk.se) och säg vilken tävling ni vill anmäla er till. Det ni ska ha med är namn och vilka vapengrupper ni vill ställa upp i. Tills ni fått era egna vapen så får ni även nämna vilket klubbvapen ni vill låna.
Har ni några särskilda önskemål om starttid eller att ni vill gå i samma patrull som någon annan får ni nämna det också. Så länge ni skjuter med klubbvapen kommer ni alltid att gå tillsammans med en fadder från klubben.
Jag vill helst ha er anmälan minst en vecka innan utsatt sista anmälningsdatum. Skyttesporten växer och det händer att tävlingar blir fullbokade, så jag vill kunna skicka klubbens anmälan i god tid.
Betalning
Om inte inbjudan säger något annat så betalas alla anmälningar klubbvis. Dvs klubben betalar anmälningsavgiften till arrangören, och sen får ni skicka pengar till klubbens postgiro. Glömmer ni så kommer vår kassör Micke Grip att jaga er tills ni betalar :-).
Föreningens Plusgiro, 19 56 92-9.